Bijgewerkt op: 11 okt. 2021
Deze week sta ik in onze plaatselijke krant "De Scheldepost" En daarbij ben ik "ondernemer van de week" Toen ik het mailtje kreeg met de vraag of ik aan deze rubriek mee wilde doen, was ik erg verrast. Marit vertelde: "Ik zag van die leuke foto 's voorbij komen op sociaal media. Dus het lijkt me erg leuk om je verhaal te horen over Uniek Kinderfeestje!"
Ondernemer zijn.... wat heb ik de afgelopen periode al veel geleerd. Want wat gebeurt er een hoop achter de schermen. Je hebt een 'zichtbare wereld' en 'onzichtbare wereld.' De 'zichtbare wereld' ziet een klant: de producten in de winkel, het tasje waar de inkopen in gaan, de inrichting en logo. Maar daar achter komt nog zoveel meer bij kijken: reclame, administratie, uitzoeken van producten en inkopen. En als je als ondernemer een pand in bezit hebt zijn er nog talloze zaken en kosten die er bij komen. En je zelf inzetten voor het perfecte resultaat. Want de klant is koning.
Zelf heb ik dat ook ervaren. Mezelf inzetten voor het perfecte resultaat. Ik heb de themapakketten met zorg samengesteld. Van groothandel tot hobbywinkels. En er voor gezorgd dat het één geheel is. Maar daarbij ook steeds in mijn achterhoofd: Is het geschikt voor jonge kinderen? Kunnen kinderen in een drukke stad en in een rustige omgeving er wat mee? Zijn de materialen leuk en uitdagend? Is het overzichtelijk voor de ouders? Zit er voor de ouders de mogelijkheid in om hun eigen draai er aan te geven? Maar wat is het dan ook ontzettend leuk om foto 's te krijgen waarbij stralende kindergezichtjes te zien zijn en ouders die tevreden zijn! Want daar doe ik het voor!
Ondernemer zijn is één grote uitdaging! En ik pak die met 2 handen aan!
